ZŠ a MŠ Nechanice

ZŠ a MŠ Nechanice vyhlašuje zápis dětí do MŠ pro školní rok 2024/25. Více v aktualitách...

Výlet 8. B

Jak se měla třída 8. B na třídenním školním výletě ve Velké Úpě? Pohodlně se posaďte a začtěte se do krátkých zpráv, které napsali žáci o červnovém výjezdu do Krkonoš.

Velká Úpa. Já si představím kopce, kopce a další kopce. A co si představíte vy? Náš výlet spočíval v tom, že jsme cestovali vlakem. Což bylo super. Cestování je super věc a bez ní by asi už nic nešlo.

Potom tu jsou túry. Řeknete si: „Ježiši, kopce, tak to vážně nezvládnu“. Opak je pravdou. Nebylo to tak hrozné. Naopak ta příroda, to bylo nejúžasnější. Miluju přírodu a tahle byla vážně nádherná.

Říká se „vlož do toho emoce“. Tahle věta se opravdu hodila při hře, kterou jsme hráli ve středu večer. Dva týmy, jedna věta o 3 slovech a jeden člověk. To je pouze stručný popis. Ale sranda to teda byla, to vám povím.

Po večerce následovalo ráno. Já bych chtěla snídani na pohodu a vstávání třeba v 6:00 hodin. Ale ne, my jsme vstávali v 7:00 hodin a jako na vojně, vstávat a odejít na rozcvičku. Venku bylo naštěstí teplo, takže to nebylo tak strašné. Po rozcvičce a celém dni s výletem na Černou horu, jsme měli odjet. Nechtěla jsem odjíždět. Ale nešlo to jinak. Pokud bych měla příští rok někam jet, chci buď zpátky, nebo taky někam, kde jsou hory a kopce.

Karolína Mašatová, 8. B

Přijeli jsme do Hradce Králové s Petrem, Miškou a Kájou. Došli jsme se zavazadly na místo, kde jsme se měli všichni setkat. Skoro všichni tam byli a čekali na vlak. Po chvilce vlak přijel a my jsme se vydali na cestu.

Jeli jsme vlakem asi hodinu a půl, až jsme přijeli do Trutnova. Odtamtud jsme jeli malým vláčkem do Svobody, odtud jsme jeli autobusem do Velké Úpy. Tam jsme vystoupili a vydali se na cestu k chalupě, jenže jsme nevěděli, že musíme jít 3,5 km do kopce s těžkými zavazadly. Po asi půl hodině jsme došli k chatě.

Na chatě jsme si vybalili a připravili všechny věci. Odpoledne jsme se šli projít a prohlédnout si okolí chalupy. Po docela hodně dlouhé době jsme se vrátili na chalupu, kde jsme si dali čaj. Museli jsme si odpočinout, protože jsme byli pořádně unavení. Já osobně byl v pořádku a nebyl jsem vůbec unavený. Hezky jsme se prošli a večer jsme chtěli jít brzo spát, ale jen jsme chtěli. Nakonec jsme šli spát až ve 12 hodin. Nejdřív jsme večer hráli hry a potom jsme šli spát. Chtěli jsme jít všichni do jedné místnosti, abychom si mohli povídat, ale byli jsme tak unavení, že jsme se na to vykašlali.

Jan Flégl, 8. B

Ve středu, dne 7. 6. 2017, celá třída vyrazila na třídenní výlet do Velké Úpy. Naše chata se jmenovala Eva a bylo v ní hezky. Ještě ve středu jsme šli na menší túru. Večer jsme hráli hry a bavili se. Spát jsme šli o půl jedenácté.

Ve čtvrtek jsme vstávali v 7 hodin ráno a vydali se na celodenní túru na Černou horu. Jeli jsme lanovkou, ale potom už jsme celou dobu šli. Večer jsme si uvařili špagety. Večerka bylo opět v 11 hodin, ale to nikomu problém nedělalo, jelikož jsme byli vyřízení.

V pátek jsme vstali v 6 hodin ráno, nasnídali se, uklidili chatu a vyšli jsme k zastávce.

Za celý výlet jsme ušli asi kolem 30 km. Moc jsem si to užila.

Sabina Hlavatá, 8. B

První den jsme přijeli a museli jsme se vyškrábat 2,5 km s těma těžkýma taškama do kopce na chatu. Když jsme se tam vyhrabali, ubytovali jsme se, šli jsme se najíst a na chvilku odpočinout. Nakonec jsme s panem učitelem Koudelkou šli na menší procházku na Spálený mlýn.

Druhý den jsme vstávali v 7:00 hodin, šli jsme se nasnídat a pak jsme do 10:00 hodin měli volno. Po desáté jsme vyrazili dolů na autobusovou zastávku a autobusem jsme jeli do Janských Lázní. Když jsme tam přijeli, celá třída šla na pizzu. Kolem 13:00 hodin jsme vyšli k lanovce, která nás vyvezla na Černou horu. A odtamtud jsme šli na rašeliniště, pak na chatu.

Za celý den jsme nachodili asi 18 – 20 km. Večer jsme si museli sami uvařit večeři. Vařili jsme špagety. Třetí den jsme museli vstávat brzo, abychom stihli uklidit chatu. Kolem 8. hodiny jsme měli už uklizeno a pomalu jsme šli dolů k autobusu.

Karolína Prchlíková, 8. B

Dne 7. – 9. června byla 8. B na výletě v Krkonoších. Spali jsme v chatě Eva, která je součástí Janových bud ve Velké Úpě. První den jsme se šli projít s p. uč. Koudelkou. Druhý den už i s p. uč. Čechovou na túru o délce 13,5 km. Večer jsme si sami uvařili večeři a následně ji snědli. V pátek jsme museli vstát v 5,30 hod, abychom stihli vysát, vytřít a uklidit. Do Hradce Králové jsme se vrátili ve 12:15 hod.

Jan Korbel, 8. B

Dne 7. 6. 2017 jsme odjeli vlakem na tři dny a potom autobusem do Velké Úpy na chatu Evu. Na chatu jsme šli dva kilometry pěšky, kromě p. uč. Čechové, Michaely Krátké a Michaely Kaplanové. Když jsme dorazili, rozdělili jsme si pokoje, naobědvali jsme se a šli jsme na Spálený mlýn a potom zpátky přes Portášky do chaty. Navečer jsme si šli zahrát fotbal a potom jsme hráli něco jako pantomimu. Večerka byla o půl jedenácté. Ráno jsme vstávali v sedm a zahájili jsme tento den ranní rozcvičkou na čerstvém vzduchu. Nasnídali jsme se, přichystali se a vyrazili jsme dolů na autobus do Janských Lázní. Z Jánek jsme pokračovali lanovkou na Černou horu. Cestou k chatě jsme šli po rašeliništi. K večeři jsme uvařili špagety. Poslední den jsme museli vstávat v šest hodin, abychom si sbalili a uklidili celou chatu.

Celý pobyt jsme zakončili cestou dolů s taškami. Autobus nás odvezl do Svobody na vlak. Odtamtud jsme jeli domů. Počasí nám přálo a ani jednou jsme nezmokli.

Natalie Homoláčová, 8. B

Datum vložení: 13. 6. 2017 0:00
Datum poslední aktualizace: 13. 6. 2017 0:00
Autor: Petr Soukal

Rekonstrukce šk. jídelny

- potrvá až do poloviny srpna 2024
- jídelna bude dovážet jídlo z Hradce Králové
- nebude možný výdej do jídlonosičů pro cizí strávníky ani pro rodiče nemocných dětí
- oběd je možno telefonicky odhlásit do 8:00 hod. (tel. 731 504 044)

Ovoce do škol

logo

Mléko do škol

Fotogalerie

školní rajče

ZŠ a MŠ Nechanice

Základní škola a Mateřská škola Nechanice je školou spádovou a navštěvují ji děti nejen z Nechanic, ale i z blízkého okolí. Právním subjektem a příspěvkovou organizací je od 1. 1. 1995. Škola sdružuje: mateřskou školu, základní školu, školní jídelnu mateřské školy (výdejna) a školní jídelnu základní školy.